Nasza 100% Gwarancja Uprawy DutchGrown™

cebulki kwiatowe z Holandii

DutchGrown™ buduje swoją reputację od ponad 4 pokoleń, oferując najlepsze dostępne na rynku cebulki kwiatowe do posadzenia jesienią. Jesteśmy dumni z naszego wyjątkowo wysokiego poziomu kontroli jakości oraz obsługi klienta, a nasze zaangażowanie w jego satysfakcję trwa jeszcze długo po opuszczeniu naszej siedziby przez cebulki.

Zamawiając w DutchGrown™, gwarantujemy, że otrzymasz najtrwalsze dostępne na rynku cebulki kwiatowe, starannie zapakowane i gotowe do znakomitego rozwoju w Twoim ogrodzie. Jeśli jednak postąpiłeś zgodnie z naszymi szczegółowymi instrukcjami sadzenia i pielęgnacji, ale z jakiegoś powodu kwiaty nie urosną tak jak powinny, będziemy honorować naszą gwarancję satysfakcji przez okres do jednego pełnego roku od dostawy. Chętnie zaoferujemy jednorazową wymianę cebulek (w zależności od dostępności), kredyt na koncie do wydania w sklepie lub po prostu zwrot pieniędzy.

Wszelkie uwagi lub zapytania dotyczące naszych produktów prosimy kierować do naszego Działu Obsługi Klienta pisząc na adres e-mail info@dutchgrown.pl w pierwszym sezonie wegetacyjnym*.

Brak wzrostu: Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z wydajności produktu w pierwszym sezonie wegetacyjnym*, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta mailowo pisząc na adres info@dutchgrown.pl.

W zależności od charakteru Twoich obaw, możemy zażądać zdjęć, a w niektórych przypadkach zwrotu kwestionowanych cebulek kwiatowych. Jeśli brak wzrostu zostanie uznany za wynik złej kontroli jakości, wysłany zostanie zamiennik. Jeśli produkt jest niedostępny lub nie ma go w magazynie, na konto w sklepie zostanie dodany kredyt do wykorzystania o równowartości zapłaconej kwoty oraz wszelkie poniesione koszty wysyłki.

Zwroty: Pełny zwrot całej zapłaconej za produkt kwoty zostanie wysłany na tę samą metodę, której użyto do dokonania płatności, jeśli produkt zostanie do nas zwrócony w oryginalnym stanie w ciągu 14 dni roboczych od jego otrzymania i przyjęty przez nasz Dział Obsługi Klienta.

Jeśli przyczyną zwrotu była zła jakość lub błąd ze strony naszej firmy, poniesione koszty wysyłki również zostaną zwrócone. Jeśli zwrot był spowodowany zmianą zdania lub błędem klienta, koszty wysyłki będą ponoszone przez klienta. Kredyt na koncie w sklepie zostanie przyznany na każdy zwrot otrzymany po okresie 14 dni roboczych. Aby zakwalifikować się do zwrotu, każdy przedmiot zwrócony do naszego Działu Obsługi Klienta musi zostać odebrany w oryginalnym stanie.

Przedmioty zakupione w ramach danej kolekcji lub przesyłki o dużym wolumenie: Jeśli jakakolwiek część kolekcji lub przesyłki o dużym wolumenie nie urośnie lub po otrzymaniu okaże się, że jest niskiej jakości, produkt zostanie wymieniony lub na konto zostanie dodany kredyt w kwocie równej tego co zostało zapłacone.

Wyprzedaż: Jeśli jakikolwiek przedmiot zostanie zakupiony podczas wyprzedaży (mniej niż 50% zwykłej ceny detalicznej przedmiotu) i nie urośnie w ciągu pierwszego sezonu wegetacyjnego*, na konto klienta zostanie przyznany kredyt na kwotę zapłaconą za przedmiot. W przypadku wyprzedawanych przedmiotów nie będą dokonywane żadne wymiany ani zwroty pieniędzy.

Niedostępne Przedmioty: Jeśli w momencie wysyłki zamówiony przedmiot nie jest już dostępny lub znajduje się w stanie, który jest dla nas nie do zaakceptowania, dołożymy wszelkich starań, aby zdobyć przedmiot tak szybko, jak to możliwe. W bardzo rzadkich przypadkach nie jest to możliwe i wtedy Twoje zamówienie zostanie wysłane bez niedostępnego przedmiotu, a zwrot kwoty zapłaconej za ten przedmiot zostanie nadany na Twoją oryginalną metodę płatności w ciągu 3-6 dni roboczych. Zapewnia to szybką realizację Twojego zamówienia, co jest niezbędne, aby dotarło ono w optymalnym czasie do sadzenia. W żadnym momencie produkt nie zostanie uznany za zaległe zamówienie (z wyjątkiem przedmiotów z przedsprzedaży zamówionych poza sezonem) lub nie zostanie wysłany jakikolwiek inny, który zastąpi Twój oryginalny wybór.

Zwroty Środków: Zwroty środków będą przyznawane tylko za produkty zwrócone bezpośrednio do naszego magazynu. Jeśli jakikolwiek produkt się nie rozwinie, a klient zażąda zwrotu pieniędzy zamiast wymiany lub kredytu na koncie klienta, produkty te (lub ich uzgodniona część) muszą zostać zwrócone do naszego Działu Obsługi Klienta, jak opisano powyżej.

*Sezon wegetacyjny trwa od września do czerwca dla roślin sadzonych jesienią.
Notes and Exceptions
Uwagi i Wyjątki

Gwarancja nie obejmuje cebulek przechowywanych poza sezonem sadzenia, dla którego je otrzymujesz. Z tego powodu nie możemy ponosić odpowiedzialności za produkty, które były zbyt długo przechowywane lub nie zostały posadzone w momencie odbioru.

DutchGrown™ nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek produkty, które nie rosną w wyniku złej pielęgnacji lub niewłaściwej techniki sadzenia, lub jeśli produkty są uprawiane poza naturalnymi warunkami uprawy lub zaleceniami (takie jak uprawa na siłę, uprawa poza zalecanym klimatem i/lub strefą mrozoodporności, itp.).

Każdy produkt, który jest już poza sezonem, nie podlega zwrotowi. Ponadto każdy produkt, który był w posiadaniu klienta przez ponad 30 dni, nie będzie podlegał zwrotowi.

Chcemy, aby Twoje zakupy w DutchGrown™ były tak przyjemne, łatwe i satysfakcjonujące, jak to tylko możliwe, dlatego jesteśmy otwarci na wszelkie komentarze, wątpliwości lub pytania, które możesz mieć. Prosimy o wysłanie wiadomości na naszego maila i obiecujemy indywidualnie odpowiedzieć na każdą wiadomość w kolejności w jakiej nadeszły. Odnieśmy sukces w tym, co wszyscy kochamy robić, albowiem jak to lubimy mówić: 'Twój sukces jest naszym sukcesem'.

- Dział Obsługi Klienta DutchGrown™