Ogólne zasady i warunki

Aby zagwarantować Państwu najświeższe cebulki kwiatowe, zamówienie zostanie wysłane w momencie, gdy cebulki będą gotowe (lub wkrótce będą gotowe) do zasadzenia. Prosimy o upewnienie się, że cebulki zostaną zasadzone jak najszybciej po ich otrzymaniu.

DutchGrown™ gwarantuje, że wszystkie nasze cebulki są zgodne z nazwą i w zdrowym, nienaruszonym stanie, przy odpowiednim sadzeniu i pielęgnacji, wzrost cebulek będzie optymalny.

Co zrobić, jeśli przesyłka dotrze uszkodzona?
Prawdopodobieństwo, że Twoja przesyłka dotrze uszkodzona jest bardzo małe. Jeśli jednak wystąpią problemy z dostawą, jesteśmy do Państwa dyspozycji! Jeśli paczka dotrze uszkodzona, prosimy o kontakt z Obsługą Klienta DutchGrown ™ poprzez wypełnienie formularza kontaktowego i tym samym zostanie wszczęte reklamacja u przewoźnika. Paczkę (paczki) należy zachować przez minimum 14 dni, ponieważ zarówno my, jak i firma kurierska możemy chcieć sprawdzić uszkodzony produkt.

Produkt zastępczy zostanie wysłany ponownie po zatwierdzeniu przez przewoźnika reklamacji i odesłaniu produktu z powrotem do naszego magazynu. Jeśli obecnie nie mamy w magazynie tego produktu, chętnie zaoferujemy zamiennik lub zwrot pieniędzy, lub możliwość wysyłki żądanych cebulek jesienią następnego sezonu. Nie honorujemy reklamacji zgłoszonych później niż 2 dni po otrzymaniu uszkodzonego produktu. Po upływie wyżej wymienionych terminów uznaje się, że Klient zaakceptował dostarczone produkty.

Zwroty
Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Zwrotów i Reklamacji.

Zmiany zamówienia
Po złożeniu zamówienia, wszelkie zmiany należy zgłaszać na adres info@dutchgrown.pl. Zmiana zamówienia jest możliwa do 60 dni od jego złożenia. Ze względów logistycznych nie możemy wprowadzać zmian w zamówieniu na mniej niż 12 dni przed wysyłką z Holandii.

Anulowanie zamówienia
Prosimy o jak najszybszy kontakt w przypadku konieczności anulowania zamówienia. Musimy otrzymać Twoją prośbę co najmniej 2 tygodnie (14 dni) przed wysyłką zamówienia z Holandii. Prośby o anulowanie zamówienia na mniej niż 14 dni przed żądaną datą dostawy nie będą akceptowane, a zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z planem.

Odpowiedzialność
Nasza odpowiedzialność jest ograniczona do ceny zakupu cebulek kwiatowych. Twoja decyzja o zakupie od DutchGrown Ltd potwierdza uznanie i akceptację naszych zasad.

Właścicielem i operatorem strony internetowej dutchgrown.pl jest firma DutchGrown Limited.

DUTCHGROWN LTD
Reg. #: HE 411632
Adres siedziby:
Eyripidoy, 33, m. 101,
2007, Leykosia, Kypros