Czesto zadawane pytania
Znajdź odpowiedź poniżej
CZY MOGĘ ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Tak! Możesz zmienić swoje zamówienie, ale tylko w ciągu 60 dni od jego złożenia.
CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
Tak, możesz anulować zamówienie w dowolnym momencie, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane. Napisz do nas na adres info@dutchgrown.pl z prośbą o anulowanie i pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.
Musimy otrzymać Twoją prośbę co najmniej 2 tygodnie (14 dni) przed wysłaniem Twojego zamówienia z Holandii. Prośby o anulowanie zamówień na mniej niż 14 dni przed żądaną datą dostawy nie będą przyjmowane, a zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z harmonogramem.
NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.
Zawsze automatycznie potwierdzamy każde otrzymane zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, sprawdź folder ze spamem na swojej skrzynce mailowej. Jeśli tam nie ma potwierdzenia, to w podanym adresie e-mail mogła wystąpić literówka. Zawsze możesz wysłać do nas maila na adres info@dutchgrown.pl z imieniem i nazwiskiem użytym w zamówieniu, a my ponownie prześlemy potwierdzenie zamówienia.
CHCIAŁBYM, ABY ADRES DOSTAWY BYŁ INNY OD MOJEGO ADRESU ROZLICZENIOWEGO. JEST TO MOŻLIWE?
Tak. Podczas procesu dokonywania płatności możesz wprowadzić inny adres rozliczeniowy niż adres dostawy.
CZY MOŻNA JUŻ WIOSNĄ ZAMÓWIĆ CEBULKI SADZONE JESIENIĄ?
Absolutnie tak! W DutchGrown™ oferujemy cebulki do posadzenia jesienią, takie jak tulipany, narcyzy, hiacynty, przebiśniegi, krokusy, itp. od lutego, z dostawą od początku września. Zaletą zamawiania cebulek w przedsprzedaży jest to, że możesz zaplanować swój ogród z wyprzedzeniem bez ryzyka, że cebulki, które chcesz lub potrzebujesz, zostaną wyprzedane i staną się niedostępne. Pamiętaj jednak, że wszystkie złożone zamówienia na cebulki muszą zostać opłacone w momencie składania zamówienia.