Czesto zadawane pytania

Znajdź odpowiedź poniżej

  1. PRZEGLĄD
  2. MOJE ZAMÓWIENIE

    CZY MOGĘ ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
    +

    Tak! Możesz zmienić swoje zamówienie, ale tylko w ciągu 60 dni od jego złożenia.

    CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
    +

    Tak, możesz anulować zamówienie w dowolnym momencie, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane. Napisz do nas na adres info@dutchgrown.pl z prośbą o anulowanie i pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.

    Musimy otrzymać Twoją prośbę co najmniej 2 tygodnie (14 dni) przed wysłaniem Twojego zamówienia z Holandii. Prośby o anulowanie zamówień na mniej niż 14 dni przed żądaną datą dostawy nie będą przyjmowane, a zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z harmonogramem.

    NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.
    +

    Zawsze automatycznie potwierdzamy każde otrzymane zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, sprawdź folder ze spamem na swojej skrzynce mailowej. Jeśli tam nie ma potwierdzenia, to w podanym adresie e-mail mogła wystąpić literówka. Zawsze możesz wysłać do nas maila na adres info@dutchgrown.pl z imieniem i nazwiskiem użytym w zamówieniu, a my ponownie prześlemy potwierdzenie zamówienia.

    CHCIAŁBYM, ABY ADRES DOSTAWY BYŁ INNY OD MOJEGO ADRESU ROZLICZENIOWEGO. JEST TO MOŻLIWE?
    +

    Tak. Podczas procesu dokonywania płatności możesz wprowadzić inny adres rozliczeniowy niż adres dostawy.

    CZY MOŻNA JUŻ WIOSNĄ ZAMÓWIĆ CEBULKI SADZONE JESIENIĄ?
    +

    Absolutnie tak! W DutchGrown™ oferujemy cebulki do posadzenia jesienią, takie jak tulipany, narcyzy, hiacynty, przebiśniegi, krokusy, itp. od lutego, z dostawą od początku września. Zaletą zamawiania cebulek w przedsprzedaży jest to, że możesz zaplanować swój ogród z wyprzedzeniem bez ryzyka, że cebulki, które chcesz lub potrzebujesz, zostaną wyprzedane i staną się niedostępne. Pamiętaj jednak, że wszystkie złożone zamówienia na cebulki muszą zostać opłacone w momencie składania zamówienia.

  3. DOSTAWA
  4. PŁATNOŚCI
  5. ZWROTY
  6. UPRAWA CEBULEK KWIATOWYCH
  7. GWARANCJA I JAKOŚĆ

CZY MOGĘ ZMIENIĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
+

Tak! Możesz zmienić swoje zamówienie, ale tylko w ciągu 60 dni od jego złożenia.

CZY MOGĘ ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?
+

Tak, możesz anulować zamówienie w dowolnym momencie, o ile nie zostało ono jeszcze wysłane. Napisz do nas na adres info@dutchgrown.pl z prośbą o anulowanie i pamiętaj o podaniu numeru zamówienia.

Musimy otrzymać Twoją prośbę co najmniej 2 tygodnie (14 dni) przed wysłaniem Twojego zamówienia z Holandii. Prośby o anulowanie zamówień na mniej niż 14 dni przed żądaną datą dostawy nie będą przyjmowane, a zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z harmonogramem.

NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.
+

Zawsze automatycznie potwierdzamy każde otrzymane zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, sprawdź folder ze spamem na swojej skrzynce mailowej. Jeśli tam nie ma potwierdzenia, to w podanym adresie e-mail mogła wystąpić literówka. Zawsze możesz wysłać do nas maila na adres info@dutchgrown.pl z imieniem i nazwiskiem użytym w zamówieniu, a my ponownie prześlemy potwierdzenie zamówienia.

CHCIAŁBYM, ABY ADRES DOSTAWY BYŁ INNY OD MOJEGO ADRESU ROZLICZENIOWEGO. JEST TO MOŻLIWE?
+

Tak. Podczas procesu dokonywania płatności możesz wprowadzić inny adres rozliczeniowy niż adres dostawy.

CZY MOŻNA JUŻ WIOSNĄ ZAMÓWIĆ CEBULKI SADZONE JESIENIĄ?
+

Absolutnie tak! W DutchGrown™ oferujemy cebulki do posadzenia jesienią, takie jak tulipany, narcyzy, hiacynty, przebiśniegi, krokusy, itp. od lutego, z dostawą od początku września. Zaletą zamawiania cebulek w przedsprzedaży jest to, że możesz zaplanować swój ogród z wyprzedzeniem bez ryzyka, że cebulki, które chcesz lub potrzebujesz, zostaną wyprzedane i staną się niedostępne. Pamiętaj jednak, że wszystkie złożone zamówienia na cebulki muszą zostać opłacone w momencie składania zamówienia.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami tutaj